Tuesday, July 11, 2023

KERJA DARI RUMAH


Ramai suri rumah yang dah mula buat business sendiri sekarang ni kan,tambah2 lagi zaman sekarang ni semua keperluan hidup meningkat harga.Secara tidak langsung Suri Rumah pun terasa dengan bebanan komitmen yang Suami tanggung.

Jadi ini menyebabkan ramai kalangan Suri Rumah yang buat kerja dari rumah,ramai yang memilih untuk buat business secara online.Event student2 pun ramai yang tertarik dengan perniaagaan Online sekarang ini.

Selain itu juga terdapat beberapa faktor yang telah mendorong populariti ramai orang kerja dari rumah.Antaranya ialah disebabkan kemajuan dari segi teknologi yang membolehkan akses mudah terus ke alat komunikasi dan perkakasan kemajuan dalam laluan internet.

Pada masa kini,banyak sebenarnya kerja2 yang kita boleh lakukan hanya dari rumah,Jika kita kerja dari rumah,banyak manfaat dari segi Fleksibiliti Masa,Pengurangan perjalanan dan Penjimatan kos.

Sebab itu lah Rina terjebak dengan Business Shaklee,dalam business Shaklee ini sangat sesuai untuk Suri Rumah,Student2 dan mereka yang bekerja juga.Kepada mereka yang tidak bekerja uolls wajib baca Entry Rina kali ini kerana Rina akan share dengan anda semua tentang kebaikan Kerja Dari Rumah.

Kenapa Rina katakan Business Shaklee sangat sesuai untuk para Suri Rumah,kerana business shaklee sangat mudah dan simple.Jum Rina kongsikan apa kebaikan dan benefits yang kita akan dapat.

1.Fleksibiliti Masa


Bekerja dari rumah dengan Shaklee membolehkan kita mengatur jadual kerja kita sendiri.Kita boleh mengatur masa yang sesuai untuk selesaikan tugas2 rumah dahulu seperti mengemas rumah,menghantar anak2 ke sekolah,masak,mencuci pakaian dan sebagainya.selepas itu baru lah fokus kepada business Shaklee.

2.Jimat Masa Dan Kos Perjalanan


Untuk suri rumah ramai yang susah atau pun malas nak keluar,uolls jangan risau di Shaklee semuanya di hujung jari.Dari part Order supplemen sehinggalah pos supplemen,semua nya melalui Website Shaklee >> https://www.shaklee.com.my/login .Yang penting uolls sudah menjadi member kepada Shaklee.Tak perlu bazir masa,bazir minyak dan bazir tenaga untuk buat semua ini.

3.Keselesaan Persekitaran


Kepada suri rumah,uolls boleh bekerja dengan invironment yang sangat selesa dan uolls boleh lah create suatu suasana yang tenang supaya anda mudah fokus dan tidak terganggu dengan sekeliling.Kepada Suri Rumah juga uolls tak semestinya bekerja di rumah sahaja,uolls juga banyak masa untuk keluar di luar dan cari tempat2 yang tenang untuk uolls cari ilham buat business Shaklee.

4.Kesimbangan Hidup


Salah satu kebaikan utama bekerja dari rumah ialah ia dapat memberi kesimbangan kerja-hidup yang lebih baik.Kerana uolls mampu control jadual dan juga persekitaran kerja.Kita juga dapat memperbaiki kualiti hidup kita dengan memperuntukkan masa untuk keluarga,reaksi,kegiatan kesihatan dan minat peribadi.

Sebab itulah Rina tak pernah putus asa dalam business Shaklee,kerana di Shaklee ia bukan sekadar memenuhi keperluan dari segi kewangan tetapi ia juga membantu kita agar berpeluang luangkan masa yang lebih kepada anak2.Hanya di Shaklee sahaja kita akan dapat semua keistimewaan ini.

So kepada semua suri rumah di luar sana berminat untuk bekerja dari rumah,uolls boleh pilih Shaklee sebagai business Online uolls.Nampak Susah pada permulaan tetapi percayalah ketika kita sudah berada di puncak pasi akan indah pada waktunya.

Sampai disini sahaja Entry Rina kali ini,semoga di penulisan Rina kali ini sedikit sebanyak memberikan manfaat kepada anda semua.Akhir kata Rina ingin memohon maaf sekiranya ada tersilap kata,sesungguhnya yang baik itu datang daripada sang pencipta kita yang kurang baik itu datang dari kekurangan Rina.

Thank You Everyone!! God Bless Us All

https://linktr.ee/rinashaklee?utm_source=linktree_admin_share

Whatsapp : 012-327 9387

ID Shaklee : 1608269

No comments:

Post a Comment

ASID LEMAK OMEGA-3

Pernah tak anda rasa gejala-gejala seperti ini,Cepat letih,selalu rasa mengantuk,Stress,selalu sakit sendi,susah nak fokus di tempat kerja a...