Saturday, April 29, 2023

Beraya Bersama Shaklee


Hallu Everyone, Selamat Hari Raya Kepada uolls semua🥰🥰🥰Nah mesti ramai ni kan beraya sakan sekarang ni. tak pa lah, raya kan sebulan. Ini lah masanya kita mau spend time dengan Family and Kawan-kawan kan gaiss.

Nahh!! Kamu beraya2 juga yaa, kesihatan diri jangan lupa. Lebih-lebih lagi sekarang ni ada penyakit baru agi menyerang. Penyakit ni lebih tumpu kepada anak-anak kecil. So parents di luar sana, please extra care and sediakan la supplemen vitamins untuk anak-anak kita.

So,entri Rina kali ini Rina mahu share dengan uolls tentang Hari Raya Dengan Shaklee. Yess!! Of course lah bila Rina share something mesti kaitkan dengan Shaklee. Ini sebab Rina nak anda diluar sana semua tahu tentang betapa pentingnya kesihatan kita.

Untuk entri kali ini Rina nak share dengan uolls tentang bagaimana nak beraya secara Sihat dengan Shaklee. Uollss pernah dengar tak BASIC H Shaklee? Hahh!! Ada yang pernah dengar ada yang belum pernah kann, jum Rina Share dengan anda.


Basic H adalah salah satu produk Shaklee yang boleh digunakan oleh semua peringkat. Basic H Adalah pencuci Biodegradable yang tidak bertoksik, tanpa gas beracun, tanpa bahan kimia berbahaya, tanpa penwangi dan tanpa klorin. Ia dikeluarkan Shaklee pada tahun 1960.

Istimewa Basic H Ni dia dua kali ganda lebih pekat (16 Auns boleh dicairkan dengan 48 gelen air) untuk memberi kuasa pembersihan yang lebih selamat dan berkesan dan sesuai digunakan bagi menangani seribu macam jenis kotoran rumah yang boleh digunakan pada bila-bila masa.

Basic H ada 1001 kegunaan dan dibelakang botolnya ada ditulis hanya 3 kegunaan sahaja iaitu cuci lantai, tingkap dan perkakas dapur. Lagi 997 kegunaan adalah hasil eksperiman lebih 700,000 ahli di seluruh dunia.

Kandungan utama Basic H Shaklee adalah minyak jagung dan minyak kepala.So gaiss boleh lah kamu guna Basic H ni untuk bersihkan rumah sebelum tetamu datang. Supaya rumah lebih bersih dan lebih segar so tetamu kita pun selesa dan rasa selamat,gitewww😉


Selain dari itu, u gaiss jangan lupa untuk diri sendiri juga, sebelum pergi beraya tu telan laa dulu supplemen Shaklee, time beraya nanti uolls memang tidak akan dapat tahan nafsu makan uolls, percayalah semua nak telan. So untuk mengelakkan badan nail mendadak, uolls boleh makan Lecithin Shaklee. 

Lecithin Shaklee boleh membantu uolls supaya makanan yg kita makan tu lemak2 dia tidak lah kekal dalam badan.Lecithin Shaklee akan bantu untuk pecahkan lemak2 degil ni dan keluarkan dari badan kita.Lecithin Shaklee ni diperbuat menggunakan sumber semulajadi daripada kacang soya. 

Selepas selesai uolls makan2, hahh!! Uolls boleh lah makan Omega Guard Shaklee dan juga Herblax Shaklee.Omega Guard Akan bantu untuk mempercepatkan pembakaran lemak ia juga membantu menghalang pembentukan lemak yang berlebihan dan membantu mengurangkan kolestrol yang jahat dalam badan kita. Ia juga membantu kalau uolls sembelit🤣Hahh!! Time raya mesti makan macam2 kan lepas tu susah membuang.

Herblax Shaklee ni adalah salah satu suplemen favourite Rina, sebab dia akan buat uolls menyesal makan terlalu banyak😂😂Herblax Shaklee ni dia bantu detox uollss keluarkan segala-gala toksin dalam badan. Uollss sumpah lepas kamu consume Herblax Shaklee ni memang ringan gila rasa badan tau. 

Selain itu uolls jangan lupa consume Vita C Shaklee untuk menjaga imun badan supaya tidak mudah dijangkiti. Al-maklumlah kalau beraya ni jumpa orang sini sana, kita tak tahu orang tu sakit ke tak.So untuk langkah berjaga-jaga, Take your Vitamin C Okeyy Gaiss😉

And Last produk yang Rina mau share dengan anda semua Phytocol Shaklee. Supplemen ini sangat membantu untuk menghalang kolestrol dalam badan kita.Ia sangat membantu untuk memelihara Jantung dan otak kita.Ia juga membantu menghalang penyerapan Kolestrol dan makanan masuk ke dalam saluran darah.

Hah!! Best tak beraya dengan Shaklee? Mestilah bestkan, sebab kita beraya secara sihat. Nak makan apa pun kita tak risau sebab kita ada SHAKLEE. Tapi jangan pula uolls mentang-mentang dah makan Shaklee kita balun semua makanan sampai tak ingat dunia gaiss.Harus beringat juga yaa, ingat makan sebelum Lapar berhenti sebelum kenyang.

Okey gaiss sampai disini sahaja Entri Rina kali ini semoga bermanfaat kepada uollss, yang beraya saya ucapkan SELAMAT HARI RAYA dan Maaf Zahir dan Batin. Maaf jika Ada tersilap bahasa, semua yang baik itu dari Dia Sang Pencipta kita. Saya Doakan kita semua di bawah lindungan yang maha Esa kita.Terima Kasih semua, sayang Semua dari Rina 😘😘😘

No comments:

Post a Comment

ASID LEMAK OMEGA-3

Pernah tak anda rasa gejala-gejala seperti ini,Cepat letih,selalu rasa mengantuk,Stress,selalu sakit sendi,susah nak fokus di tempat kerja a...